به فروشگاه خودتان خوش آمدید

پرسش های مشتریان

جستجو میان سوالات

پشتیبانی

  • • شرایط گارانتی کالاهای شما به چه صورت می باشد؟

    تمامی محصولات می شاپ مارکت دارای گارانتی تعویض می باشند، در صورتی که اجناس دارای مشکل یا خرابی باشند تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا تعویض خواهند شد.

  • • اگر من در مراحل خرید محصولم با مشکلی مواجه شدم باید چه کنم؟

    کاربران می شاپ مارکت اگر در روند سفارش و یا تحویل محصول با مشکلی مواجه شدند میتوانند سریعا با ما تماس بگیرند تا ما در اسرع وقت پیگیری های لازم را انجام دهیم و هر چه سریعتر محصول مورد نظر را درب منزل تحویل دهیم.

    گروه می شاپ مارکت پذیرای هرگونه انتقاد و پیشنهاد از سوی شما سروران می باشد، ما تمام تلاشمان را در راستای رضایت مشتریانمان خواهیم داشت.

    √ شماره های تماس:

    021-77740072

    0901-1020297-8

    پاسخگویی از ساعت 9 الی 18 در روزهای کاری و غیر تعطیل

     

سوالات متداول مشتریان

  • • آیا شما در وبسایتتان گزینه پرداخت آنلاین ندارید؟

    گروه می شاپ مارکت برای جلب اعتماد هر چه بیشتر مشتریانش همیشه تلاش کرده و به خاطر همین موضوع تیم ما تصمیم بر آن گرفته که گزینه پرداخت آنلاین در سایت وجود نداشته باشد.

    به این صورت که برای سفارش فقط مشتری وارد سایت شود و با یک درخواست ساده برای محصول مورد نظرش و وارد کردن مشخصات خود آن محصول را ظرف کمتر از 24 ساعت با اطمینان کامل درب منزل تحویل بگیرد و هزینه محصول را بعد از تحویل کالا پرداخت نماید.

  • • علت اینکه شما در وبسایتتان پرداخت آنلاین ندارید چیست؟

    گروه می شاپ مارکت با دیدن کلاهبرداری ها و سوء استفاده های صورت گرفته از طریق بعضی از شرکت ها و مراکز فروش محصولات آنلاین و سلب اعتماد شدن بعضی افراد از خرید آنلاین در فضای مجازی، تصمیم برآن گرفته که محصولاتش را کاملا شفاف درب منزل افراد تحویل دهد و مبلغ محصولات درخواستی را بعد از تحویل کالا دریافت کند.

       
در کانال تلگرام با ما باشید کلیک فرمایید