پرسش های مشتریان

جستجو میان سوالات

پشتیبانی

  • • اگر من در مراحل خرید محصولم با مشکلی مواجه شدم باید چه کنم؟

    کاربران شرکت می شاپ مارکت اگر در روند خرید و تحویل محصول با مشکلی مواجه شدید میتوانید سریعا با ما تماس بگیرید تا ما در اسرع وقت پیگیری های لازم را انجام دهیم و هر چه سریعتر محصول مورد نظر را درب منزلتان تحویل دهیم

    شرکت می شاپ مارکت پذیرای هرگونه انتقاد و پیشنهاد از سوی شما سروران است، ما تمام تلاشمان را در راستای رضایت مشتریانمان خواهیم داشت

    √ شماره تماس:

    77740072_021     0901-1020297-8

    پاسخگویی از ساعت 15 الی 20 روزهای کاری و غیر تعطیل

     

سوالات متداول مشتریان

  • • آیا شما در وبسایتتان گزینه خرید آنلاین ندارید؟

    شرکت می شاپ مارکت برای جلب اعتماد هر چه بیشتر مشتریانش همیشه تلاش کرده و به خاطر همین موضوع تیم ما تصمیم بر آن گرفته که فقط مشتری وارد سایت شود و با یک درخواست ساده برای محصول مورد نظرش و وارد کردن مشخصات خود آن محصول را ظرف کمتر از 24 ساعت با اطمینان کامل درب منزل تحویل بگیرد و هزینه محصول را بعد از تحویل کالا پرداخت کند.

  • • علت اینکه شما در وبسایتتان پرداخت آنلاین ندارید چیست؟

    شرکت می شاپ مارکت با دیدن کلاهبرداری ها و سوء استفاده های صورت گرفته از طریق بعضی از شرکت ها و مراکز فروش محصولات آنلاین و سلب اعتماد شدن بعضی افراد از خرید آنلاین در فضای مجازی، تصمیم برآن گرفته که محصولاتش را کاملا شفاف درب منزل افراد تحویل دهد و مبلغ محصولات درخواستی را بعد از تحویل کالا دریافت کند

       
در کانال تلگرام با ما باشید _ meshopmarket@کلیک فرمایید